Analýza webu
Odstraňte z webu zbytečné chyby a získejte nové zákazníky. Analyzováním webových stránek získáte informace o tom, jak si váš web vede v těchto oblastech:
Použitelnost
Web má především efektivně předávat informace návštěvníkovi. Mírou efektivity je použitelnost webu. Při testováni použitelnosti sledujeme stav konkrétních prvků, které mají o použitelnosti webu největší vypovídací hodnotu. Tím celkem přesně určíme, co by se dalo zlepšit.Technické zpracování
I zkušený programátor někdy správně neodhadne strukturu kódu webu. Analýzou kódu odhalíme každý nedostatek webu, který může prodlužovat dobu načítání. Získáte od nás také konkrétní postup řešení úprav pro všechny běžně používané prohlížeče.Struktura obsahu
Obsah je na webu ta nejdůležitější část. Rozhoduje o tom, jak váš web prodává. Čtenář se v textu i systému odkazů musí snadno a rychle zorientovat, proto se na logickou návaznost jednotlivých částí obsahu vyplatí intenzivně soustředit. Naše analýza vám s tím pomůže.Analýza návštěvnosti webu
Google Analytics je mocný nástroj, který toho administrátorovi webu řekne o návštěvnících skutečně mnoho. Samotná tvrdá data ale nejsou všechno – teprve správným propojením všech údajů z Analytics dostávají smysl.
Přístupem do vašeho Google Analytics účtu nám umožníte dát vám tipy pro zlepšení vaší obsahové strategie nebo pro úpravy v technologických řešeních webu. Samozřejmostí je naprostá diskrétnost a soustředění se pouze na podstatné statistiky, jako je chování návštěvníků na vašem webu nebo sledování, odkud vaši návštěvníci přicházejí.
Tomáš Sladký - HYTOS group, s. r. o.
Díky předchozí velmi dobré spolupráci jsme se rozhodli svěřit měření výkonnosti našeho webu společnosti Webstory solution a i nadále hodláme společně pokračovat ve zlepšování kvality výstupů.
Tomáš Zísler - DPZ consulting s.r.o.
Proč chtít analýzu webu:
- z nezávislého zdroje zjistíte, jak na tom váš web skutečně je. Nemáme potřebu vám cokoliv zatajovat a nepotřebujeme údaje zkreslovat – ať už pozitivně, či negativně
- navrhneme vám seznam konkrétních řešení, která vašemu webu prospějí a povedou k větší spokojenosti návštěvníků. To s sebou pochopitelně nese lepší obchodní výkonnost webu.
K čemu vám výsledky analýzy budou:
- získáte podklady pro nápravu nalezených nedostatků
- získáte informace, díky kterým vás zákazníci na internetu najdou rychleji
- zjistíte, jak pomoci návštěvníkům s orientací na vašem webu
- získáte odpovídající ohodnocení svého webu, od nějž se můžete odrazit