Brand building 5. března 2014, Plzeň
Kdekdo chce značku mít, kdekdo chce značkou dokonce být. Zdrojů i mudrců je mnoho, reálně ale se značkou pracovat umí málokdo. Budovat značku je přitom práce jako kdejaká jiná. Jen se z toho často dělá zbytečná věda. Nebo se naopak značka a péče o ni ignoruje zcela.
Načerpejte potřebnou teorii a vše si vyzkoušejte při praktickém workshopu na reálných příkladech.
Termín: | 5. března 2014 | Počet účastníků: | 5 - 15 |
---|---|---|---|
Místo konání: | Plzeň | Rozsah: | 10:00 - 17:00 |
- Cena:
- 3.500 Kč 4.235 Kč vč. DPH
Pro koho je kurz určen
- podnikatelé, kteří se soustředí hlavně na svou práci a tuší, že marketing už klepe na dveře
- živnostníci, kteří cítí, že jsou možná značkou, ale neví jak na to
- lidé z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat, jestli by svou práci nemohli dělat krapet jinak
Proč na kurz jít?
Karel "mindless" Novotný — lektor kurzu
Obsah školení
Budeme se bavit o moderní práci se značkami, jak značky žijí, fungují, plánují.
Dopolední teoretický úvod
- po svižném úvodu do problematiky se vrhneme do práce
- provedu vás užitečnými brand nástroji, které pomáhají velkým firmám stejně dobře jako začínajícímu živnostníkovi
- vždy ale s potřebným marketingovým kontextem, jeden nástroj navazuje na druhý
- zhodnotíme dobré příklady světových i českých značek
- a podíváme se i na inspirativně odpuzující příklady
Odpolední praktiký workshop
- projdete reálným procesem brand building projektu, za který klient platí desítky tisíc. A rád.
- všechna cvičení přitom budeme provádět na reálných case studies účastníků, které sesbíráme cca. týden před kurzem
Lektor Karel "mindless" Novotný
Karel /mindless/ Novotný se 15 let věnuje značkám a reklamě. Má za sebou stovky projektů, stovky prezentací, stovky spokojených klientů, stovky brainstormingů, desítky tréninků, desítky workshopů, přednášek a 7 reklamních agentur. Miluje tvůrčí práci, miluje nové projekty, miluje inovaci. A v poslední době ze všeho nejvíc miluje podněcovat ostatní k témuž. Laiky, začátečníky i kolegy z branže. Nechává se vést naivní vizí, ve které dobrý produkt se prodává sám, ve které máme riskovat pro to, co máme rádi, a ve které jen my sami zodpovídáme za vlastní osud. mindless?
Více na www.mindless.cz
Reference na lektora a kurz
Bedřich Štecher — majitel Jaroměřické mlékárny
Petr Svoboda
Daniel Gamrot
Co za své peníze dostanete?
- celodenní intenzivní dialog, cvičení a zkušenosti
- 1 hodinu mé osobní konzultace na téma brand building, platí po domluvě v následujících 3 měsících
- dílčí řešení pro svá vlastní témata, zaslaná do cvičení
- potřebné občerstvení pro udržení pozornosti, bdělosti a dobré nálady
- tvůrčí a inspirativní atmosféru, která nakopne nejeden business
- až 15 podobně smýšlejících kolegů, kteří (ze zkušenosti!) často během kurzu spletou své podnikání
- upomínkový mindless dáreček
- certifikát o absolvování kurzu