Marketing na Facebooku 21. dubna 2015, Plzeň
Všichni dobře víme, že nejdůležitější je být tam, kde jsou vaši potenciální zákazníci. A kde jinde je dnes můžeme najít než na Facebooku? Navíc už dávno neplatí, že Facebook je jen pro teenagery, naopak přes 70 % uživatelů Facebooku jsou dospělí.
Jenže jak se na Facebooku zorientovat? K tomu vám rádi pomůžeme.
Náš kurz je rozdělen na dvě části. V první si představíme Facebook z pohledu marketingové komunikace a vysvětlíme si více jeho fungování. Především jak že to vlastně je se zobrazováním vašich příspevků. Ve druhé si pak ukážeme možnosti, jak Facebook pro marketingovou komunikaci využít. Největší prostor pak věnujeme reklamní platformě.
Termín: | 21. dubna 2015 | Počet účastníků: | 5 - 15 |
---|---|---|---|
Místo konání: | Plzeň | Rozsah: | 10:00 - 17:00 |
- Cena:
- 3.900 Kč 4.719 Kč vč. DPH
Pro koho je kurz určen
Kurz určen vám všem, kteří máte s Facebookem osobní zkušenost a rozhlížíte se po možnostech, jak jej využít pro marketing. Nemusíte být ani správci žádné stránky na Facebooku. Stejně tak bude kurz užitečný i pro ty, kteří již stránky na Facebooku spravují, ale rádi by se zorientovali v podstatě fungování a rozšířili si své znalosti.
Obsah kurzu
-
Fungování Facebooku, zobrazování příspěvků
Naše příspěvky se nezobrazují všem fanouškům. A to ani zdaleka! Jak Facebook určuje, který příspěvek se komu zobrazí a který ne? Co to pro nás ve výsledku znamená? Jak maximalizovat zobrazení našich příspěvků?
-
Možnosti Facebook stránky, pravidla a fungovování
K marketingové komunikaci slouží primárně facebookové stránky. Co s nimi můžeme dělat a co ne? Jaká pravidla je třeba dodržovat a jaké možnosti máme? Jak správně Facebookové stránky spravovat?
-
Stastistiky Facebookové stránky
Facebook nám umožňuje nahlédnout do statistik našich stránek, příspěvků a fanoušků. Co v nich najdeme? Jak jim správně rozumět a jak je číst? A máme i jiné možnosti?
-
Reklamní platforma, její rozdělení a využití
Reklama na Facebooku zažívá obrovský boom. Každý měsíc přibývají nové formáty, funkce a možnosti. Jak reklama na Facebooku vlastně funguje? Co nám umožnuje a jak toho využít?
-
Cílení, nastavení a tvorba reklamní kampaně
Oslovit reklamou ty správné uživatele je klíčem k ůspěchu. Stejně důležitý je však výběr formátu, nastavení a kreativy. A to zdaleka ještě není vše. Jak správně reklamu vytvořit a nastavit? Jak zní získat maximum?
-
Soutěže na Facebooku
Všichni milují soutěže! Jak je ale pořádat, aniž bychom porušovali pravidla a zákony? Jaké jsou limity a jak vůbec připravit soutěže tak, aby nám přinesly reálný užitek?
Lektor Pavel Drška
Pavel se komunikaci na sociálních sítích věnuje již přes 4 roky a během své praxe spolupracoval se značkami jako Nike ČR/SR, Siemens, INTERSPAR, Metropol TV, Home Credit, Provident Financial, ČEZ, Ministerstvo pro místní rozvoj a dalšími.
Materiály a servis ke školení
Během celého kurzu je pro vás připravené skvělé občerstvení.
Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování.