Školení Google Analytics 13. března 2014, Plzeň
Na školení se seznámíte s pokročilými funkcemi a statistikami bezplatného měřicího nástroje Google Analytics. Naučíte se praktické postupy při běžné práci s reporty. Osaháte si poslední novinky v rozhraní. Dozvíte se o dalších užitečných nástrojích i o obecných principech webové analytiky v širších souvislostech.
Termín: | 13. března 2014 | Počet účastníků: | 5 - 12 |
---|---|---|---|
Místo konání: | Plzeň | Rozsah: | 10:00 - 17:00 |
- Cena:
- 3.900 Kč 4.719 Kč vč. DPH
Pro koho je kurz určen
Školení je určeno vlastníkům webů, správcům PPC reklam a jiných kampaní, markeťákům, manažerům i webmasterům, kteří s Google Analytics začínají nebo s nimi již mají základní zkušenost a chtějí se je naučit využívat prakticky a do hloubky.
Proč přijít na kurz?
Jan Tichý — lektor kurzu
Co potřebujete
Školení je zaměřeno na začínající i pokročilejší uživatele, kteří již běžně pracují se základními statistikami. Předpokládá, že se již do Google Analytics někdy přihlásili, rámcově se orientují v jejich rozhraní a reportech, případně už i znají pojmy jako návštěva, návštěvník, bounce rate či konverzní poměr.
Lektor Jan Tichý
Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Provozuje vývojářskou a konzultační společnost Medio Interactive.
Obsah školení
orientovat se v novém rozhraní Google Analytics,
navrhnout správnou strategii rozložení účtů a profilů,
porozumět systému přístupových práv a zvolit správnou bezpečnostní politiku,
přizpůsobit měřicí skript českým specifikům,
pracovat s pokročilejšími reporty a funkcemi Google Analytics,
používat filtry, segmentaci, vlastní reporty,
seznámit se s posledními novinkami: statistikami v reálném čase, cestami s více kanály, sledováním sociálních interakcí, vizualizací toku návštěvníků, SEO reporty,
sledovat složitější případy různých cílů a nákupních košíků,
vyvarovat se problémů, které ztěžují vyhodnocování reklamních kampaní,
pracovat s klíčovými slovy a vstupními stránkami pro účely SEO a PPC,
sledovat na webu různé události či interní vyhledávání,
kombinovat údaje z dalších nástrojů, jako jsou třeba PPC systémy,
využívat multivariantní testování, A/B testování a další analytické nástroje.
A zejména – dozvíte se, jak to vše prakticky promítnout do vylepšování svého webu, jeho obsahu, použitelnosti, obchodní účinnosti, efektivity reklamních kampaní či návštěvnosti z vyhledávačů.
Materiály ke školení
Účastníci školení obdrží tištěnou prezentaci s místem pro vlastní poznámky a certifikát o absolvování.
Vyhrazený prostor pro dotazy účastníků je samozřejmostí.