Školení SEO a linkbuilding 22. - 23. května 2014, Plzeň
O SEO, neboli optimalizaci pro vyhledavače koluje mnoho mýtů a polopravd. Chcete-li mít jistotu, že pro nalezitelnost svých stránek děláte maximum, investujte dva dny svého času a dozvíte se, co považuje Marek Prokop za nejdůležitější. K tomu si osvojíte desítky užitečných triků, zejména z oblasti budování zpětných odkazů (link building).
Termín: | 22. - 23. května 2014 |
---|---|
Místo konání: | Plzeň |
Počet účastníků: | 5 - 15 |
Rozsah: | 2 dny, celkem asi 16 hodin + až 4 hodiny večerní debaty |
- Cena:
- 7.800 Kč 9.438 Kč vč. DPH
Pro koho je kurz určen
Školení je určeno všem, kteří chtějí dosáhnout co nejvyšší a zároveň nejcílenější návštěvnost svého webu bez použití placené reklamy. Zejména je školení vhodné pro:
- pracovníky marketingu a public relations, kteří zodpovídají za firemní web,
- webdesignéry, informační architekty a vedoucí internetových projektů,
- SEO konzultanty a linkbuildery,
- internetové podnikatele.
Co potřebujete
Pro pochopení výkladu nepotřebujete specifické technické znalosti. Měli byste ale být zkušení uživatelé internetu a výhodou je základní povědomost o technologiích webu (HTML apod.) a internetovém marketingu. Pokud s webem teprve začínáte, může být pro vás nejprve vhodnější naše školení tvorby a vedení firemního webu.
Lektor Marek Prokop
Lektorem školení je Marek Prokop, který se optimalizaci pro vyhledavače intenzivně věnuje již 14 let. Je autorem prvních článků o SEO v češtině (z let 2001-2) a optimalizaci souvisle školí od roku 2004 (nejprve sám, pak pro Dobrý web a H1.cz). Jeho kurzy prošlo už přes tisíc absolventů.
Obsah školení
Ačkoli je Marek mnohými považován za největší autoritu na optimalizaci pro vyhledávače v České republice, sám si myslí, že SEO ještě moc neumí. O to víc o něm ale přemýšlí a během školení se to správné myšlení pokusí naučit i vás.
Přistoupíte-li ke školení aktivně a se zájmem, naučíte se z optimalizace pro vyhledavače to nejdůležitější, co se lze za dva dny naučit. Probíraná témata se člení do čtyř okruhů:
-
Strategie SEO
I mnozí zkušení optimalizátoři postupují tak nějak od konce a často si ani neuvědomí, o jak podstatnou část výsledků se tím připravují. Neudělejte stejnou chybu.
-
Informační architektura webu
Po volbě správné strategie má největší význam optimální struktura webu. Pokud jste dosud považovali za nejdůležitější zdrojový kód stránek aj. technické faktory, změňte své priority.
-
Obsahové a technické aspekty jednotlivých stránek
Možná budete překvapeni, jak málo lze dosáhnout optimalizací jednotlivých stránek. Ani zde si ale nemůžete dovolit dělat chyby.
-
Budování zpětných odkazů
Tzv. linkbuilding nám zabere skoro celý druhý den školení, protože v konkurenčnějších segmentech je vše ostatní pouze nutný základ, a teprve zpětné odkazy z jiných webů rozhodují o vítězi.
Materiály ke školení
Účastníci školení obdrží tištěnou prezentaci s místem pro vlastní poznámky a certifikát o absolvování.
Vyhrazený prostor pro dotazy účastníků je samozřejmostí.