Školení tvorby a vedení firemního webu 19. června 2014, Plzeň
Každá organizace v současnosti touží po atraktivní a funkční webové prezentaci. Ne každé se ovšem daří takový web spustit a návštěvníkům pak slouží leda tak k vyhledání kontaktních údajů. Podle neoficiálních statistik je až polovina firem nespokojená s přínosem jejich webu ve srovnání s vynaloženými náklady. Pokud chcete svými stránkami především podporovat komerční cíle firmy, nebo spouštíte e-shop, smysluplný návrh webu a jeho cílevědomý rozvoj jsou klíčem k úspěchu.
Jak tedy hladce spustit a poté úspěšně spravovat firemní web? Se školením od Webstory s lektorem Petrem Bechyněm tomu přijdete na kloub. Poznáte základy návrhu a provozování webu i tipy z praxe, které vás dovedou ke kýženým obchodním cílům. Naučíte se, jak web účinně propagovat u vaší cílové skupiny a jak jeho dosah a oblíbenost vyhodnocovat. Prostě vše pro skvělý web od A do Z.
Termín: | Otevřený termín | Počet účastníků: | 3 - 6 |
---|---|---|---|
Místo konání: | Plzeň | Rozsah: | 10:00 - 18:00 |
- Cena:
- 2.800 Kč bez DPH 3.388 Kč vč. DPH
Na školení se naučíte:
- jak navrhnout a vytvořit firemní web,
- jak web spravovat, aby směřoval k vytyčeným cílům,
- jak web propagovat pomocí zásad internetového marketingu,
- jak úspěšnost celého projektu vyhodnocovat s nástroji webové analytiky
Pro koho je kurz určen
- pro manažery velkých i menších firem
- pro správce stránek a marketingové pracovníky
- pro provozovatele a správce e-shopů
Požadavky na účastníky
Kurz nepředpokládá žádné předchozí znalosti účastníků.
Obsah školení
-
Vstupní průzkum
Cesta k úspěšnému webu začíná vstupním průzkumem. Zjistíme, co všechno je potřeba vzít v úvahu (jaká je představa firemního managementu, co nefungovalo na starém webu, jaký web má konkurence aj.).
-
Stanovení cílů webu a marketingové strategie
Vytyčíme si, co má nás web splňovat, aby byl spokojen nejen management, ale především zákazníci. Nejen průzkum trhu nám napoví, co chce a kde se nachází naše cílová skupina, abychom ji na web přitáhli.
-
Plánování investice a vytvoření časového harmonogramu
Seznámíme vás s reálnými náklady různých úkonů v rámci vývoje webu, na jejichž základě budete moci kvalifikovaně stanovit rozpočet projektu, stejně jako nastavit plán prací.
-
Sestavení správného zadání
Správné zadání bude zásadním prvkem, kterým se bude řídit vámi vybraná agentura. Nevzniknou tak oblíbené „vícenáklady“ – vše bude jasně směřovat k vytyčenému cíli.
-
Výběr vhodné agentury
Dozvíte se, jak má vypadat seriózní agentura, které můžete s důvěrou zadat svůj projekt. Petr Bechyně se na webdeveloperském trhu pohybuje řadu let a předá vám své konkrétní zkušenosti.
-
Komunikace s tvůrci webu
Jak se domluvit s těmi podivnými ajťáky, na co tlačit a co spíše nechat na jejich expertize? Jaký vyžadovat reporting a jak dohlédnout na efektivitu vynaložených prostředků? Ani to vám neunikne.
-
Jak nenaletět podvodníkům
S předchozím bodem souvisí i tipy, jak se vyhnout nekvalifikovaným, předraženým a nekorektním agenturám a „odborníkům“.
-
Efektivní propagace webu
Petr Bechyně vás seznámí i se širokou škálou možností internetové propagace. PPC, SEO, linkbuilding, display reklama, remarketing, e-mailing a mnoho dalšího i z offline světa.
-
Měření úspěšnosti webu
S nasazením webu do ostrého procesu práce nekončí. Je potřeba přínosnost jednotlivých prvků webu i propagačních kanálů neustále vyhodnocovat a web podle toho modifikovat. Nakoukneme spolu do světa Google Analytics.
Materiály ke školení
Účastníci školení obdrží tištěnou prezentaci s místem pro vlastní poznámky a certifikát o absolvování.
Vyhrazený prostor pro dotazy účastníků je samozřejmostí.
Lektor Petr Bechyně senior konzultant
Petr se tvorbou webů začal zabývat v roce 1998, nejprve jako freelancer a posléze jako spoluzakladatel a technický ředitel úspěšné plzeňské agentury. Během své praxe vystřídal pozice programátora, projektového manažera a konzultanta. O své zkušenosti se nebojí podělit.