Školení tvorby a vedení firemního webu 19. června 2014, Plzeň

Každá organizace v současnosti touží po atraktivní a funkční webové prezentaci. Ne každé se ovšem daří takový web spustit a návštěvníkům pak slouží leda tak k vyhledání kontaktních údajů. Podle neoficiálních statistik je až polovina firem nespokojená s přínosem jejich webu ve srovnání s vynaloženými náklady. Pokud chcete svými stránkami především podporovat komerční cíle firmy, nebo spouštíte e-shop, smysluplný návrh webu a jeho cílevědomý rozvoj jsou klíčem k úspěchu.

Jak tedy hladce spustit a poté úspěšně spravovat firemní web? Se školením od Webstory s lektorem Petrem Bechyněm tomu přijdete na kloub. Poznáte základy návrhu a provozování webu i tipy z praxe, které vás dovedou ke kýženým obchodním cílům. Naučíte se, jak web účinně propagovat u vaší cílové skupiny a jak jeho dosah a oblíbenost vyhodnocovat. Prostě vše pro skvělý web od A do Z.

Termín: Otevřený termín Počet účastníků: 3 - 6
Místo konání: Plzeň Rozsah: 10:00 - 18:00
Cena:
2.800 Kč bez DPH 3.388 Kč vč. DPH
Objednat

Na školení se naučíte:

  • jak navrhnout a vytvořit firemní web,
  • jak web spravovat, aby směřoval k vytyčeným cílům,
  • jak web propagovat pomocí zásad internetového marketingu,
  • jak úspěšnost celého projektu vyhodnocovat s nástroji webové analytiky

Pro koho je kurz určen

  • pro manažery velkých i menších firem
  • pro správce stránek a marketingové pracovníky
  • pro provozovatele a správce e-shopů

Požadavky na účastníky

Kurz nepředpokládá žádné předchozí znalosti účastníků.

Obsah školení

  1. Vstupní průzkum

    Cesta k úspěšnému webu začíná vstupním průzkumem. Zjistíme, co všechno je potřeba vzít v úvahu (jaká je představa firemního managementu, co nefungovalo na starém webu, jaký web má konkurence aj.).

  2. Stanovení cílů webu a marketingové strategie

    Vytyčíme si, co má nás web splňovat, aby byl spokojen nejen management, ale především zákazníci. Nejen průzkum trhu nám napoví, co chce a kde se nachází naše cílová skupina, abychom ji na web přitáhli.

  3. Plánování investice a vytvoření časového harmonogramu

    Seznámíme vás s reálnými náklady různých úkonů v rámci vývoje webu, na jejichž základě budete moci kvalifikovaně stanovit rozpočet projektu, stejně jako nastavit plán prací.

  4. Sestavení správného zadání

    Správné zadání bude zásadním prvkem, kterým se bude řídit vámi vybraná agentura. Nevzniknou tak oblíbené „vícenáklady“ – vše bude jasně směřovat k vytyčenému cíli.

  5. Výběr vhodné agentury

    Dozvíte se, jak má vypadat seriózní agentura, které můžete s důvěrou zadat svůj projekt. Petr Bechyně se na webdeveloperském trhu pohybuje řadu let a předá vám své konkrétní zkušenosti.

  6. Komunikace s tvůrci webu

    Jak se domluvit s těmi podivnými ajťáky, na co tlačit a co spíše nechat na jejich expertize? Jaký vyžadovat reporting a jak dohlédnout na efektivitu vynaložených prostředků? Ani to vám neunikne.

  7. Jak nenaletět podvodníkům

    S předchozím bodem souvisí i tipy, jak se vyhnout nekvalifikovaným, předraženým a nekorektním agenturám a „odborníkům“.

  8. Efektivní propagace webu

    Petr Bechyně vás seznámí i se širokou škálou možností internetové propagace. PPC, SEO, linkbuilding, display reklama, remarketing, e-mailing a mnoho dalšího i z offline světa.

  9. Měření úspěšnosti webu

    S nasazením webu do ostrého procesu práce nekončí. Je potřeba přínosnost jednotlivých prvků webu i propagačních kanálů neustále vyhodnocovat a web podle toho modifikovat. Nakoukneme spolu do světa Google Analytics.

Materiály ke školení

Účastníci školení obdrží tištěnou prezentaci s místem pro vlastní poznámky a certifikát o absolvování.

Vyhrazený prostor pro dotazy účastníků je samozřejmostí.


Objednávka: Školení tvorby a vedení firemního webu



Údaje označené * jsou povinné.

Odesláním formuláře se závazně přihlašujete na kurz. V případě odhlášení v průběhu 14 a více dní (den rozumějte 24 hodin) před konáním akce získáte zpět 100 % ceny. Při odhlášení 3 – 14 dní před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 25 % z ceny. Při odhlášení z kurzu v den konání nebo jeden den před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 50 % z ceny. Při neúčasti bez odhlášení není možné platbu vrátit (v případě, že platba neproběhne, bude Vám i přesto fakturována). Neproběhne-li platba za akci z Vaší strany před jeho konáním, bude Vám vždy daný storno poplatek fakturován. Zastoupení (převedení poplatku na náhradníka) je možné. Odhlášení z akce musí být provedeno písemně (e-mailem) nebo telefonicky a písemně (e-mailem) potvrzeno ze strany pořadatele.

Novinky emailem

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru do vaší emailové schránky a získejte informační náskok.

↑ nahoru