Školení UX 28. června 2016, Plzeň
Chcete mít úspěšný a moderní web / e-shop / portál / aplikaci / informační systém nebo online službu? Samozřejmě, že chcete. Ale proč by měl být zrovna váš projekt úspěšnější než jiný?
Dvě písmenka, která zažehnou váš úspěch
K některým nástrojům se uživatelé rádi vracejí. Lépe se jim používají. Zákazníci vědí, kam kliknout a kam se podívat. Když dojde k chybě, je jednoduché ji napravit. Stojí za tím intuitivní a snadné ovládání a správná komunikace se zákazníky. Ve zkratce? User Experience (UX).
Proč nepodceňovat uživatelskou zkušenost?
Když správně zapojíte User Experience do procesu návrhu řešení (a jeho neustálého zlepšování) nejen že získáte nové zákazníky. Ale podaří se vám snížit náklady na realizaci nebo následný provoz projektu.
Na jaké otázky vám kurz odpoví?
- Co konkrétně je ona uživatelská zkušenost?
- Jak UX zapojit do procesu návrhu a realizace řešení?
- Jak se vyhnout návrhům tzv. vzdušných zámků nebo bojovat s argumenty typu “my si myslíme”?
V praktickém kurzu si ukážeme co vše by měla uživatelská zkušenost (a její návrh) obnášet a jak ji aplikovat.
Termín: | 28. června 2016 | Počet účastníků: | 5 - 12 |
---|---|---|---|
Místo konání: | Plzeň | Rozsah: | 10:00 - 17:00 |
Pro koho je kurz určen a co očekávat
Kurzu je vhodný pro všichni, kteří se podílí na podobě budoucího rozhraní:
- Analytici
- Designéři
- Copywriteři
- Programátoři
- Manažeři (webových) projektů
- Majitelé digitálních agentur
Co potřebujete
Není potřeba žádných znalostí nebo dovedností, vše se naučíte na místě. Stojí za to vzít si vlastní notebook.
Lektor Zdeněk Zenger
Zdenek se věnuje oboru User Experience (UX) již několik let. Svoji kariéru v digitálním světě odstartoval jako projektový manažer v době, kdy IE5.5 byl králem trhu a kdy spíše než přívětivé a intuitivní weby, vládly na monitorech počítačů pestrobarevné a interaktivní (o)malovánky. Poměrně záhy si proto začal uvědomovat důležitost dobře navržených, intuitivních a přehledných řešení, které se návštěvníci nejen nebojí používat, ale rádi je používají.
Jeho zkušenosti sahají od prvotní analýzy až po návrh řešení a jeho testování napříč různými platformami - od mobilních a responsivních řešení, webových stránek, e-shopů, informačních systémů až po řešení pro specifické platformy jako jsou například chytré televize a platforma HbbTV. Za svoji kariéru konzultanta pracoval pro řadu agentur a společnosti jako je například H1.cz, Vodafone, Home Credit, Generali nebo Česká Televize.
Aktuálně se Zdenek věnuje rozvoji a vedení projektu SHOPERO - e-shopového řešení založeného na měsíčním pronájmu, www.shopero.cz.
Obsah školení
-
Historie, definice pojmů a úvod do UX
Jak to celé začalo a co se vlastně skrývá pod tajemnou zkratkou UX.
-
UX v procesu návrhu - od formulace zadání po realizaci
Designový proces a jeho jednotlivé kroky.
-
Metody a aktivity UX
Co všechno můžeme použít za metody v jednotlivých fázích procesu.
-
Designové principy pro návrh uživatelského rozhraní
Na co si dát pozor a čím se řídit, když navrhujete uživatelské prostředí.
-
Úvod a tipy do testování / validace návrhů
I skvělý nápad potřebuje validaci, abychom ověřili, že ho chápou i ostatní.
-
Řada úkolů a cvičení
Hodně věcí, o kterých si budeme povídat si rovnou i vyzkoušíte.
Absolvováním školení se sice rapidně ze dne na den nezmění kvalita produktu / služby, ale změní se váš pohled na to, jak efektivně postupovat při návrhu a následné implementaci.