Workshop tvorby marketingové strategie 14. - 15. 10. 2015, Plzeň
Investujete svůj čas a peníze do PPC, SEO, tvorby webu, ale nejste si jisti, zda jdete správným směrem? Věnujte dva dny intenzivní práci na své marketingové strategii. Rád vám pomohu předat 12 let svých zkušeností s online marketingem.
Termín: | 14. - 15. 10. 2015 |
---|---|
Místo konání: | Plzeň |
Počet účastníků: | 4 - 8 |
Rozsah: | 2 dny, celkem až 16 hodin + večerní debata |
- Cena:
- 8.500 Kč 10.285 Kč vč. DPH
Přihaste se s kolegou a ušetříte 3.000 Kč.
Za dva účastníky zaplatíte dohromady jen 14.000 + DPH.
Pro koho je workshop určen
Školení je vhodné pro marketingové speciality v oblasti online marketingu. Výhodou je znalost témat jako jsou SEO, PPC, tvorba obsahu, online PR, tvorba webů.
Velkou výhodou je, když na workshopu budete pracovat ve dvojici a oba budete zástupci stejné firmy. Práce ve dvojici, se znalostí konkrétní firmy, jejich zákazníků a marketingových možností vás dovede k řádově lepším výsledkům vaší dvoudenní práce. Toto jsem si mohl ověřit na několika realizovaných workshopech.
Proč workshop absolvovat
Většinou není problém vymyslet produkt či službu, nakreslit pěkný web, spustit PPC kampaně, bannery a založit stránku na Facebooku. Vše jde pěkně, jen zákazníků není tolik, kolik jste si přáli. Po nějakém čase začnete být v nejistotě, zda to, co děláte, má opravdu význam a zda nezvolit jiné marketingové kanály, jinou komunikaci. Možná si nebudete jisti, zda oslovujte ty správné lidi na správných místech. Tento workshop je určen těm, kteří tuto nejistotu chtějí odstranit a chtějí mít ve svém marketingu jasno.
Jakub Michl — Beneš & Michl s.r.o.
Obsah workshopu
-
Tvorba marketingových cílů
Cílem marketingu je zisk. Ale pro jeho dosažení je třeba stanovit konkrétní cíle, které vás k zisku mohou dovést. Pro úspěch workshopu bude třeba vědět, jaké tyto cíle jsou. Pak spolu budeme dva dny hledat cesty, jak je naplnit.
-
Popis vašeho produktu či služby
Jaké jsou hlavní přednosti vašeho produktu/služby. Kdo jsou vaši zákazníci a jaká řešení jim váš produkt/služba přináší. Co "chcete" a "nechcete" být, jaké má být vyznění vaší komunikace. Zaměříme se na vaši konkurenci a v čem ona vyniká.
-
Tvorba hlavních person
Persona představuje zosobnění hlavní cílové skupiny. Tento postup vám umožní vžít se do běžného dne člověka, který konzumuje vaši službu. Lépe pochopíte, v jaké situaci se nachází a co ho vede k nákupu.
-
Rozpracovaní obsahu pro persony dle frameworku See-Think-Do
Nový marketingový přístup STD (See-Think-Do-Care) pomáhá marketérům zaměřit se nejen na prodej služby, ale průběžné připravování zákazníka až k okamžiku, kdy bude ochoten nakoupit. Dále vám tento framework pomůže přemýšlet o vzájemném propojování marketingových kanálů.
-
Zpracování podrobného marketingového plánu
Půl dne budete věnovat sepisování konkrétního marketingového plánu. Celou svou přípravu převedete na papír, kde si stanovíte úkoly na nejbližší týdny či měsíce. Po ukončení workshopu budete mít jasno, kam se bude váš marketing ubírat
Lektor Michal Krutiš
12 let se živím online marketingem, a rád vašem projektu pomohu. Začínal jsem jako SEO konzultant ve společnosti Roberta Němce, následně v Dobrém webu. Poté jsem byl spoluzakladatelem agentury H1.cz, která vyrostla na největší online marketingovou agenturu v Česku se 100+ zaměstnanci a 100 mil Kč obraty. V H1.cz jsem pracoval 8 let na různých pozicích od SEO konzultanta, account managera, managera veřejných školení, SEO strategistu až po marketingového ředitele značek H1.cz a Ataxo. Po celou dobu jsem byl členem užšího managementu firmy.
Spolupracoval jsem na různých marketingových činnostech u největším českých e-shopům a napsal řadu článků. Mnoho let jsem také školil internetový marketing.
Více informací o mě na www.krutis.com
Materiály a servis ke školení
Během obou dnů je pro vás připravené skvělé občerstvení.
Účastníci školení obdrží tištěnou prezentaci s místem pro vlastní poznámky a certifikát o absolvování.