Workshop tvorby marketingové strategie 14. - 15. 10. 2015, Plzeň

Investujete svůj čas a peníze do PPC, SEO, tvorby webu, ale nejste si jisti, zda jdete správným směrem? Věnujte dva dny intenzivní práci na své marketingové strategii. Rád vám pomohu předat 12 let svých zkušeností s online marketingem.

Termín: 14. - 15. 10. 2015
Místo konání: Plzeň
Počet účastníků: 4 - 8
Rozsah: 2 dny, celkem až 16 hodin + večerní debata
Cena:
8.500 Kč 10.285 Kč vč. DPH
Objednat

Přihaste se s kolegou a ušetříte 3.000 Kč.

Za dva účastníky zaplatíte dohromady jen 14.000 + DPH.

Pro koho je workshop určen

Školení je vhodné pro marketingové speciality v oblasti online marketingu. Výhodou je znalost témat jako jsou SEO, PPC, tvorba obsahu, online PR, tvorba webů.

Velkou výhodou je, když na workshopu budete pracovat ve dvojici a oba budete zástupci stejné firmy. Práce ve dvojici, se znalostí konkrétní firmy, jejich zákazníků a marketingových možností vás dovede k řádově lepším výsledkům vaší dvoudenní práce. Toto jsem si mohl ověřit na několika realizovaných workshopech.

Proč workshop absolvovat

Většinou není problém vymyslet produkt či službu, nakreslit pěkný web, spustit PPC kampaně, bannery a založit stránku na Facebooku. Vše jde pěkně, jen zákazníků není tolik, kolik jste si přáli. Po nějakém čase začnete být v nejistotě, zda to, co děláte, má opravdu význam a zda nezvolit jiné marketingové kanály, jinou komunikaci. Možná si nebudete jisti, zda oslovujte ty správné lidi na správných místech. Tento workshop je určen těm, kteří tuto nejistotu chtějí odstranit a chtějí mít ve svém marketingu jasno.



S odstupem pár dní mam opravdu z workshopu super pocit. Najednou se na spoustu věcí v marketingu dívám jinak a dokáži jednotlivé aktivity zařadit. Každý náš klient by si tímto workshopem měl projít.

Jakub Michl — Beneš & Michl s.r.o.

Obsah workshopu

  1. Tvorba marketingových cílů

    Cílem marketingu je zisk. Ale pro jeho dosažení je třeba stanovit konkrétní cíle, které vás k zisku mohou dovést. Pro úspěch workshopu bude třeba vědět, jaké tyto cíle jsou. Pak spolu budeme dva dny hledat cesty, jak je naplnit.

  2. Popis vašeho produktu či služby

    Jaké jsou hlavní přednosti vašeho produktu/služby. Kdo jsou vaši zákazníci a jaká řešení jim váš produkt/služba přináší. Co "chcete" a "nechcete" být, jaké má být vyznění vaší komunikace. Zaměříme se na vaši konkurenci a v čem ona vyniká.

  3. Tvorba hlavních person

    Persona představuje zosobnění hlavní cílové skupiny. Tento postup vám umožní vžít se do běžného dne člověka, který konzumuje vaši službu. Lépe pochopíte, v jaké situaci se nachází a co ho vede k nákupu.

  4. Rozpracovaní obsahu pro persony dle frameworku See-Think-Do

    Nový marketingový přístup STD (See-Think-Do-Care) pomáhá marketérům zaměřit se nejen na prodej služby, ale průběžné připravování zákazníka až k okamžiku, kdy bude ochoten nakoupit. Dále vám tento framework pomůže přemýšlet o vzájemném propojování marketingových kanálů.

  5. Zpracování podrobného marketingového plánu

    Půl dne budete věnovat sepisování konkrétního marketingového plánu. Celou svou přípravu převedete na papír, kde si stanovíte úkoly na nejbližší týdny či měsíce. Po ukončení workshopu budete mít jasno, kam se bude váš marketing ubírat

Materiály a servis ke školení

Během obou dnů je pro vás připravené skvělé občerstvení.

Účastníci školení obdrží tištěnou prezentaci s místem pro vlastní poznámky a certifikát o absolvování.


Objednávka: Workshop tvorby marketingové strategie



Údaje označené * jsou povinné.

Odesláním formuláře se závazně přihlašujete na kurz. V případě odhlášení v průběhu 14 a více dní (den rozumějte 24 hodin) před konáním akce získáte zpět 100 % ceny. Při odhlášení 3 – 14 dní před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 25 % z ceny. Při odhlášení z kurzu v den konání nebo jeden den před konáním akce Vám bude fakturován storno poplatek 50 % z ceny. Při neúčasti bez odhlášení není možné platbu vrátit (v případě, že platba neproběhne, bude Vám i přesto fakturována). Neproběhne-li platba za akci z Vaší strany před jeho konáním, bude Vám vždy daný storno poplatek fakturován. Zastoupení (převedení poplatku na náhradníka) je možné. Odhlášení z akce musí být provedeno písemně (e-mailem) nebo telefonicky a písemně (e-mailem) potvrzeno ze strany pořadatele.

Novinky emailem

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru do vaší emailové schránky a získejte informační náskok.

↑ nahoru