Základy Google analytics 2. září 2014, Plzeň
Nástroj Google Analytics dokáže ukočírovat jakékoli webové stránky. Měří, analyzuje, reportuje a přináší řadu užitečných dat. Na svém kurzu vám ukážu, jak se v kvantu informací neutopit. Co má smysl sledovat a co hodit za hlavu? Jak zefektivnit vaši reklamu na internetu?
Termín: | 11. února 2015 | Počet účastníků: | 10 - 20 |
---|---|---|---|
Místo konání: | Plzeň | Rozsah: | 13:30 - 16:30 |
Reference od účastníků kurzu
Daniel Gamrot — Lifenotes
O co jde
Chcete blíže poznat návštěvníky svého webu? Snažíte se vyčíst konkrétní informace, které budou užitečné pro vaši firmu a produkt? Ztrácíte se v hodnotách? Máte pocit, že vaše reklamy nefungují, jak by měly? Odkud na váš web přichází lidé, kteří nakupují?
Kdo kurz ocení
Všichni, kdo chtějí úspěšný web. Manažeři malých i velkých firem, marketéři, majitelé a provozovatelé webů a e-shopů. Nejen začátečníci, kteří vidí nástroj poprvé, ale i jeho mírně pokročilejší uživatelé. A že se vám nechce utíkat z práce? Odpolední kurz vás neodtrhne od vašich povinností.
Co si odnesete
- Praktické tipy, dojmy i (vysvětlené) pojmy
- Zvládnutí počátečního nastavení
- Schopnost orientovat se v repotech
- Poznání návštěvníků webu
- Odhalení míst, kudy vám z webu návštěvníci utíkají
- Vyhodnocení toho, jaké kampaně fungují a které naopak ne
- Schopnost sledovat úspěšnost e-shopu
Lektor Petr Bechyně konzultant webových projektů
Petr se tvorbou webů začal zabývat v roce 1998, nejprve jako freelancer a posléze jako spoluzakladatel a technický ředitel úspěšné plzeňské agentury. Během své praxe vystřídal pozice programátora, projektového manažera a konzultanta. O své zkušenosti se nebojí podělit.
Díky malé kapacitě kurz bude velký prostor pro vaše konkrétní dotazy.